EnviNas ordinære generalforsamling afholdes tirsdag den 13. maj 2025 kl. 17.30 til 18.30
Dagsorden ifølge vedtægterne:
https://www.envina.dk/vedtaegter
1. Valg af dirigent og 2 referenter
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år
v/formand Betina Stadager Cramer
3. Fremlæggelse af revideret regnskab for det forløbne regnskabsår
v/kasserer Per Novrup
4. Fremlæggelse af budget og beslutning om kontingent for det kommende år
v/kasserer Per Novrup
5. Behandling af indkomne forslag
6. Valg jf. §6
Valg af formand
Betina Stadager Cramer, Kolding Kommune (modtager genvalg)
Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer
Karina Amdi Sørensen, Favrskov Kommune (modtager genvalg)
Anja Bilov, Aarhus Kommune (modtager genvalg)
Valg af 2 suppleanter
Claus Hallingdal Bloch, Mariagerfjord Kommune (modtager genvalg)
Ledig plads
7. Eventuelt
Har du et forslag, som du gerne vil have behandlet på generalforsamlingen, så send en mail til foreningens formand på betb@kolding.dk senest mandag den 14. april 2025 kl. 12.00.
Afholdes på Hotel LEGOLAND, Åstvej 10, 7190 Billund
Tilmelding foretages samtidig med tilmelding til Natur & Miljø 2025.
Generalforsamlingen afholdes den 13. maj 2025 som en hybrid generalforsamling, hvilket betyder at du enten kan deltage fysisk i Billund eller virtuelt via Microsoft Teams. Vær opmærksom på det er alene fysisk fremmødte medlemmer, der kan deltage i en skriftlig afstemning.
Deltagelse i generalforsamlingen er gratis og foregår i Billund kl. 17.30 - 18.30 i forbindelse med Natur og Miljø 2025. Deltagelse kræver aktiv tilmelding på mail@envina.dk inden 9. maj 2025, såfremt du deltager virtuelt. Der vil blive sendt en separat indkaldelse ud via Microsoft Teams senest mandag den 12. maj 2025.
Ønsker du at deltage fysisk, selvom du ikke er tilmeldt Natur og Miljø 2025, så bedes du give sekretariatet besked inden 9. maj 2025 på mail@envina.dk
Der vil blive serveret lidt koldt at drikke.
Bestyrelsen ønsker vel mødt til alle !
